Siers lanceert nieuw klantenportaal
Goed nieuws! Ons Siers klantenportaal is nu live en beschikbaar voor klanten die een aansluiting bij ons hebben aangevraagd. Met het nieuwe portaal willen we onze klanten meenemen in ons proces, waarbij we hen constant op de hoogte houden van de voortgang van hun aanvraag.
Via het portaal kan de klant de status van zijn aanvraag volgen en informatie krijgen over welke opdrachten er per netbeheerder binnen zijn en waarop nog gewacht wordt. Daarnaast kan de klant de planning van zijn aanvraag volgen en op de hoogte blijven van de uitkomst van de schouw. Ook informeren we over de voorschriften waaraan de aanvraag moet voldoen met betrekking tot de meterkast en wat er nodig is om de aanvraag daadwerkelijk in uitvoering te krijgen.
Belangrijke wijzigingen in het proces worden direct aan de klant doorgegeven via e-mail notificaties. Bovendien kan de klant communiceren met onze medewerkers via de chat-functie in het klantenportaal. Zo kunnen we kortere lijnen en snellere reacties bewerkstelligen. Natuurlijk blijven onze medewerkers ook telefonisch bereikbaar voor klanten die daar de voorkeur aan geven.
Kortom, met ons Siers klantenportaal zetten we een mooie stap om de klanttevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen. We zijn blij dat we onze klanten op deze manier nog beter van dienst kunnen zijn.
Terug naar nieuwsoverzicht