Siers Groep publiceert MVO Jaarverslag 2021

Siers Groep heeft haar MVO Jaarverslag 2021 gepubliceerd. Het document geeft een inkijkje in de initiatieven die Siers neemt om duurzaam te ondernemen voor de volgende generatie. Als familiebedrijf denken we namelijk niet in jaren maar in generaties. Wij voelen ons verantwoordelijk voor de generaties die na ons komen. Verbinding en samenwerking staat hierbij centraal, we hebben elkaar namelijk nodig.
Een duurzame bedrijfsvoering betekent voor ons dat zowel de mens als de planeet profiteert. Daarom hebben we ons duurzaamheidsbeleid opgesplitst in drie pijlers. Milieu, Vitaal & Gezond en Toekomst. We volgen hierbij de duurzame ontwikkelingsdoelen Sustainable Development Goals (SDG’s) van de VN.

Klik hier om ons MVO jaarverslag 2021 te bekijken.

Infographic footprint 2021
Eerder publiceerde Siers, in het kader van transparantie, al haar Footprint 2021 via een Infographic. Hierin wordt onze CO2-footprint op een beeldende wijze weergegeven. Klik hier om de infographic te bekijken.

Jaarrekening 2021 / annual report 2021
Naast de bovenstaande gepubliceerde documenten is ook onze jaarrekening, tezamen met de controleverklaring toegevoegd aan de website. Klik hier voor de jaarrekening 2021.

Terug naar nieuwsoverzicht